Zwroty i Reklamacje

Zwroty i Reklamacje

  1. Wszystkie towary posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy.
  2. Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować w oryginalne opakowanie wraz ze wszelkimi dodatkami, które Klient otrzymał przy dostawie. Należy również dołączyć kserokopię dowodu zakupu oraz kartę gwarancyjną (jeżeli produkt posiada) i odesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres:
    • HARIUS S.C., ul.Monte Cassino 16B/50, 37-700 Przemyśl
  3. Produkt musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu. W przypadku braku opakowania ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu ponosi reklamujący.
  4. W przypadku towarów wadliwych lub uszkodzonych fabrycznie gwarantujemy ich wymianę na towar wolny od wad, pod warunkiem pisemnego zgłoszenia uszkodzenia mailem w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
  5. Koszt przesyłki ponosi reklamujący, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.
  6. Klient może dokonać zwrotu zakupionego produktu w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że jest nie uszkodzony, zapakowany w oryginalne opakowanie z kompletem dokumentacji oraz nie nosi śladów użytkowania.
  7. Przy wyjaśnianiu wszelkich wątpliwości prosimy o korzystanie w pierwszej kolejności z poczty e-mail: [email protected]

Pobierz formularz odstąpienia od umowy:
Wersja .doc
Wersja .pdf

“Informujemy, że każdy Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu została udostępniona unijna platforma internetowa ODR, dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług”.